No niin sana BLOGI ei nyt sitten sano yhtikäs mitään tällaiselle pesunkestävälle suomalaiselle muijalle, mutta sikäli mikäli olen asian nyt jotenkin ymmärtänyt niin se tarkoittanee kutakuinkin samaa kuin kotisivu!?

Mutta jos näin ei ole asia niin ole kiltti ja oikaise minua ja kerro mitä tuo omituinen sana sitten tarkoittaa. Asia on näet niin että muija on kyllä asunut peräti 1,5vuotta englannissa hamassa nuoruudessaan eli vuosina 1983 - 1984 ja kyllä muija tietääkseen puhuu tänäkin päivänä kohtuullisen hyvin selviytyen semmoista tavallista englantia; mutta siihen sanavarastoon BLOGI ei kuulu.

Olen harkinnut tällaista sivustoa jo pitkän aikaa, mutta lähestyvä vuoden vaihde - vuoden vaihteethan ovat semmoisia jolloin yleensäkin päätetään aloittaa kaikenmoisia uusia asioita hyvin vaihtelevalla jatkomenestyksellä - sekä erään Tamperelaisen ystäväni BLOGI-sivut - saivat minut lopulta aloittamaan tämän touhun.

Nähtäväksenne sitten jää mitä tästä syntyy, mutta jotain kuitenkin; minut tuntien, ainahan minä olen jotain aikaansaanut.....laadusta ei sitten kuitenkaan puhuta mitään.